poniedziałek, 12 listopada 2012

0 Recenzja podkładki dla Graczy - Vakoss PD-645 - Nie polecam !! śmierdzi !!



Witam w kolejnej mojej recenzji. Tym razem po przetestowaniu w poprzednim wpisie myszki, przyszedł czas na podkładkę, którą kupiłem spontanicznie przy okazji robienia codziennych zakupów i postanowiłem poszukać w sklepie REAL, podkładki, bo nie chciało mi się czekać na przesyłkę, a do tego w myszce ślizgacz zaczął się rysować od blatu, dlatego bez zastanowienia wziąłem tę podkładkę, którą właśnie testuje.
Podkładka kosztowała mnie 17,99zł.
Od razu zaznaczam, że ostatnią podkładkę miałem jeszcze za czasów myszek kulkowych, więc nie mam porównania do innych podkładek szmacianych. 
 

Zawartość i opakowanie:

Opakowanie jest bardzo dobre nie jest za miękkie, lekko sztywne, przez co wiemy, że podkłada jest bezpieczna w razie transportu i nie powinna uleć uszkodzeniom jak np. wymięcie.
Na opakowaniu również widnieją 2 obrazki, które mówią nam jakie są wzory do wyboru. Ognista piłka nożna lub zielone oczy kota. Ja oczywiście wybrałem te drugie.
Poza tym opakowanie informuje nas, że nie jest to typowa podkładka, do prac biurowych, tylko zdecydowanie dla graczy
W komplecie poza podkładką nie ma innych fantów. 




Wykonanie:

Podkładka to jest typowa szmacianka, mamy tutaj materiał na myszkę, a spód wykonany jest chyba z jakiejś gumy, która dobrze się trzyma na blacie biurka, i nawet w ostrej zadymie w jakiegoś FPSa na pewno wam się nie przesunie.
Jej wymiary to, 34,7cm na 26,8cm, a grubość 0.3cm, czyli nie jest za mała, ani za duża, tylko pośrednia, dla mnie prost idealny rozmiar podkładki.





Podsumowanie.

Nie polecam!! podkładka strasznie śmierdzi, chodzi o dolną część gumową. Jest zrobiona z najtańszej ( pewnie chińskiej gumy) , która okropnie śmierdzi. Podkładka była prana, siedziała w zimie miesiąc na dworze, ale to nic nie daje, nie polecam i odradzam kupna, bo to jakaś zaraza !! 

Poza tym była nawet niezła, ale i tak nie mam porównania z innymi podkładkami, bo to była moja pierwsza szmacianka.




0 komentarze:

Prześlij komentarz